Návrh konceptu poboček Čedok – OUTVIA v Praze a Olomouci

Návrh konceptu poboček Čedok – Outvia v Praze a OlomouciNávrh konceptu poboček Čedok – Outvia v Praze a OlomouciNávrh konceptu poboček Čedok – Outvia v Praze a Olomouci

Návrh konceptu poboček Čedok – Outvia v Praze a Olomouci - původní Návrh konceptu poboček Čedok – Outvia v Praze a Olomouci - původní

Cestovní kancelář Čedok nás oslovila, abychom pomohli změnou interiéru podpořit novou koncepci prodeje dovolených v dceřiné společnosti OUTVIA. Základním požadavkem na interiér bylo odstranění pultového prodeje. Vytvořit prostor, kde bude uvolněná atmosféra a umožní pohyb prodejcům i zákazníkům. V pobočkách OUTVIA jsou katalogy postupně nahrazovány on-line komunikaci na tabletech a monitorech.  Zákazník měl vybrané pouze logo a červenou barvu jako základ budoucích poboček, ostatní zůstalo na nás.

Velmi otevřená a vstřícná komunikace se společností Čedok o jeho budoucích představách vyústila v návrh interiéru celého konceptu poboček OUTVIA. Rozdělili jsme prostor na tři zóny. Vstupní prostor s pohodlnými křesly a možností prohlížet si dovolenkové destinace na tabletu nebo v katalogu. Další zónu tvoří vyšší barový stůl, kde je možno vybranou destinaci konzultovat s prodejcem i na větším monitoru. Třetí zóna slouží k uzavírání smluv a platbě.

Kancelářský styl poboček byl nahrazen jednoduchým, ale pocitově teplejším interiérem, díky použití dřevěného obložení. Z kanceláře jsme se posunuli spíše do kavárny.  Na kávu jsme samozřejmě pamatovali také a podávána je přímo z leteckého servírovacího stolku. V ruchu obchodních center v křesle s lampou a kávou si budete vybírat dovolenou v klidu.

Bílá výmalba prostor opticky zvětšuje, antracitová nás upozorňuje na komunikační prvky v interiéru a červená dodává dynamičnost. Nejaktuálnější novinky jsou psány fixou přímo na stěnu, tzv. „chytrou zeď“.

Realizace pobočky v obchodních centrech Černý Most v Praze a Šantovka v Olomouci jsou první dvě vlaštovky.